Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza didaktické činnosti učitele v kontextu využití dětských prekonceptů
Autor: Trávníčková, Petra
Vedoucí: Wiegerová, Adriana
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce je zaměřena na zjišťování postupů učitelek mateřských škol ve vztahu k využívání dětských prekonceptů ve formálním vzdělávání v mateřských školách. Autorka představuje teoretické koncepce, které jsou uplatňovány při práci s dětskými prekoncepty ve školách. Analyzuje je, a vytváří platformu pro vlastní empirické šetření. Výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaného interview a participačního pozorování. Výzkumná zjištění byla interpretována a byl vytvořen model využití dětských prekonceptů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39410
Datum: 2016-10-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 41571


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
trávníčková_2017_dp.pdf 2.123Mb PDF Zobrazit/otevřít None
trávníčková_2017_op.docx 20.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
trávníčková_2017_vp.docx 17.93Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet