Chápání fenoménu "učení dítěte" učitelkami mateřských škol a rodiči

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Chápání fenoménu "učení dítěte" učitelkami mateřských škol a rodiči

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Chápání fenoménu "učení dítěte" učitelkami mateřských škol a rodiči
Autor: Vacenovská, Romana
Vedoucí: Gavora, Peter
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá pojetím učení dítěte u učitelek mateřských škol a rodičů. Teoretická část definuje pojem učení, popisuje determinanty, které tento proces ovlivňují, v poslední řadě uvádí učitelovo a žákovo pojetí výuky a popisuje dva nejdůležitější typy prostředí, ve kterém učení dítěte probíhá. Praktická část diplomové práce poskytuje rozhovory s učitelkami mateřských škol a rodiči dětí předškolního věku. V závěru praktické části jsou uvedeny odpovědi obou skupin participantů na výzkumné otázky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39421
Datum: 2016-10-19
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vacenovská_2017_dp.pdf 2.123Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vacenovská_2017_op.docx 17.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vacenovská_2017_vp.docx 17.26Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet