Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt na získání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Autor: Klauda, Michal
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt, který navrhne strategii na získávání sponzorů pro Knihovnu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Navržená strategie je založena na vytvoření nové pracovní pozice v knihovně tak, aby vznikla dostatečná kapacita na plnění úkolů spojených se sponzoringem. Dílčím cílem projektu je tvorba etického kodexu, který zahrnuje problematiku všeobecné etiky v knihovně a hlavně etiku spojenou s marketingem. V teoretické části je rozebírán marketing knihoven a využívaní marketingových komunikačních strategií. V dalším kroku se práce zaměřuje na teorii o sponzoringu v neziskových organizacích a etické problémy v těchto společnostech. V praktické části je popsán průběh analýzy a její výsledek. Na závěr je představen samotný projekt, který přibližuje činnosti nového zaměstnance v knihovně, způsob komunikace s partnery a evidenci partnerů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39459
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 42588


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
klauda_2017_dp.pdf 4.686Mb PDF Zobrazit/otevřít None
klauda_2017_op.pdf 266.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
klauda_2017_vp.docx 24.47Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet