Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Autor: Lebrušková, Pavla
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků kadeřnického salonu. Cílem bakalářské práce je analyzovat výsledky šetření pomocí dotazníku, navrhnout optimalizaci spokojenosti zákazníků a zvýšit efektivitu doplňkového prodeje. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s touto problematikou. Zaměřuje se především na spokojenost zákazníků s poskytovanými službami, vliv různých typů osobností na jejich spokojenost a způsoby provedení marketingového výzkumu. V praktické části je popsán kadeřnický salon včetně nabízených služeb a produktů, ve kterém bylo prováděno dotazníkové šetření a následně jsou získaná data z tohoto průzkumu analyzována a vyhodnocena. Závěr se bude věnovat návrhům v podobě doporučení, které pomohou kadeřnickému salonu zvýšit současnou spokojenost jeho zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39516
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 43195


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lebrušková_2017_dp.pdf 2.960Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lebrušková_2017_op.pdf 801.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
lebrušková_2017_vp.docx 22.59Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet