Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití prediktabilních knih pro rozvoj pregramotnosti předškolního dítěte
Autor: Ciroková, Monika
Vedoucí: Navrátilová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce teoreticko aplikačního charakteru se věnuje významu prediktabilních knih. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako je gramotnost, pregramotnost, čtenářská gramotnost a prediktabilní kniha. Praktická část obsahuje návrh programu zaměřený na využití prediktabilních knih v rozvoji pregramotnosti a následné ověření konkrétního programu v konkrétní mateřské škole. Program byl evaluován a závěrečná evaluace programu nabízí několik úhlů pohledu, a to ze strany učitelky, dětí a i autorky bakalářské práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39581
Datum: 2016-11-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 44890


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ciroková_2017_dp.pdf 6.050Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ciroková_2017_op.docx 17.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ciroková_2017_vp.docx 17.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet