Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zkušenosti učitelů s nadáním žáků jako faktorem ovlivňujícím jejich přístup k edukaci
Autor: Petrůjová, Jana
Vedoucí: Kočvarová, Ilona
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá postoji učitelů běžných základních škol, specializovaných základních škol a víceletých gymnázií k nadání, nadaným žákům a jejich vzdělává-ní. Teoretická část diplomové práce se skládá z východisek z oblasti nadání, postojů a také se věnuje samotnému učiteli nadaných žáků. Praktickou část tvoří realizované výzkumné šetření zaměřující se na postoje učitelů celé České republiky k nadání a vzdělávání nadaných žáků, jeho analýza a interpretace výsledků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39672
Datum: 2016-11-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45010


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
petrůjová_2017_dp.pdf 2.941Mb PDF Zobrazit/otevřít None
petrůjová_2017_op.doc 51.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
petrůjová_2017_vp.docx 18.97Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet