Etická výchova v mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etická výchova v mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haburajová Ilavská, Lenka
dc.contributor.author Kotrlová, Šárka
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:12:59Z
dc.date.available 2017-07-03T09:12:59Z
dc.date.issued 2016-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39778
dc.description.abstract Záměrem diplomové práce je nastínit morální vývoj jedince, seznámit s problematikou etické výchovy a interpretovat výsledky dotazníkového šetření. Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Strukturu teoretické části tvoří pět kapitol a jejich podkapitoly, které vnáší osvětlení do teorií morálního vývoje. Teoretická část popisuje také etickou výchovu a přináší možnosti jejího využití. Dále se snaží nastínit možné metody práce s dětmi v mateřské škole. Výzkumná část diplomové práce spočívá v přípravě a následné realizaci výzkumného šetření. Součástí empirické části jsou pomocí tabulek a grafů zpřehledněny výsledky výzkumu.
dc.format 77 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject etická výchova cs
dc.subject morálka cs
dc.subject morální vývoj cs
dc.subject prosociální chování cs
dc.subject the Ethics en
dc.subject morality en
dc.subject moral development en
dc.subject prosocial behavior en
dc.title Etická výchova v mateřských školách
dc.title.alternative Ethics Education in Nursery Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2017-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis is focused of to outline the moral development of the individual, to get acquain-ted with the problems of ethical education and to interpret the results of the survey. The thesis has the character of a theoreticaly- empirical. The structure of the theoretical part consists of five chapters and their subsections, which characterize the theories of moral development. The theoretical part describes ethical edu-cation and brings the possibilities of its use. It also seeks to outline the possible methods of work with children in kindergarten. The practical part was aimed at the search and analysis of organization communication via questionnaire enquiry. Results are interpreted using tables and graphs.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in Pedagogy en
dc.identifier.stag 45172
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-20
local.subject mateřské školy cs
local.subject mravní výchova cs
local.subject předškoláci cs
local.subject kindergartens en
local.subject ethical education en
local.subject preschool children en
local.subject preschoolers en


Files in this item

Files Size Format View Description
kotrlová_2017_dp.pdf 3.462Mb PDF View/Open None
kotrlová_2017_op.docx 15.52Kb Unknown View/Open None
kotrlová_2017_vp.docx 21.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account