Prostorové úpravy dialogu v dlouhometrážním hraném filmu - způsoby vytváření prostoru pro vícekanálové aplikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Prostorové úpravy dialogu v dlouhometrážním hraném filmu - způsoby vytváření prostoru pro vícekanálové aplikace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Grečnár, Ján
dc.contributor.author Vrtěl, Pavel
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:13:01Z
dc.date.available 2017-07-03T09:13:01Z
dc.date.issued 2016-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39796
dc.description.abstract Tato práce se zabývá problematikou postprodukčních úprav prostorové informace mluve-ného slova v audiovizuálním díle s využitím ve vícekanálovém zvuku. V úvodní části defi-nuje základní vlastnosti dialogu a historii vícekanálových systémů. Další části se věnují sa-motným aplikacím pro tvorbu prostoru a práci s nimi. Poslední část zkoumá jaké subjektivní pocity lze vyvolat za pomocí prostorových úprav dialogu.
dc.format 45
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dialog cs
dc.subject DAW cs
dc.subject prostorový zvuk cs
dc.subject dozvuk cs
dc.subject mistr zvuku cs
dc.subject plug-in cs
dc.subject stopa cs
dc.subject dialogue en
dc.subject DAW en
dc.subject surround sound en
dc.subject reverb en
dc.subject sound engineer en
dc.subject plug-in en
dc.subject track en
dc.title Prostorové úpravy dialogu v dlouhometrážním hraném filmu - způsoby vytváření prostoru pro vícekanálové aplikace
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Space corections of dialogue in Motion Pictures - options of creating space in multichanel aplications 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 20 min., sound composition
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hruda, Pavel
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated This work deals with posproduction editing of dialogue space in audiovisual work with using in multichannel sound. In the firts part this work define basic properties of dialogue and history of multichannel systems. Another part is devoted to aplications for creating space and work with them. Last part explore which subjective emotions are able to evoke by space editing of dialogue.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 45193
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-09


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vrtěl_2017_dp.pdf 3.682Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vrtěl_2017_op.pdf 88.20Kb PDF Zobrazit/otevřít None
vrtěl_2017_vp.pdf 88.91Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet