Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímaná vlastní účinnost dětí předškolního věku
Autor: Tylšarová, Klára
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vnímanou vlastní účinností dětí předškolního věku. Teoretická část práce představuje sociálně kognitivní teorii Alberta Bandury, ze které vychází fenomén vnímané vlastní účinnosti. Podává základní teoretické ukotvení vnímané vlastní účinnosti, její zdroje a stručný popis jejího vývoje. Diplomová práce dále nahlíží na charakteristiku předškolního věku v kontextu zvoleného fenoménu a rozebírá problematiku vhodného hodnocení a regulace chování. Také popisuje Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, ze kterého vycházejí stěžejní oblasti pro výzkum. Praktická část pojednává o výzkumném šetření, které se na základě deskriptivní metody dotazníku snaží zjistit úroveň vnímané vlastní účinnosti u dětí předškolního věku. Konkrétně se zaměřuje na predikci a sebehodnocení dětí v oblasti jemné motoriky a prostorové orientace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/39862
Datum: 2016-11-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45291


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
tylšarová_2017_dp.pdf 6.418Mb PDF Zobrazit/otevřít None
tylšarová_2017_op.docx 21.57Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
tylšarová_2017_vp.doc 54Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet