Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální prostředí jako faktor ovlivňující proxemiku dětí školního věku
Autor: Havrlantová, Lenka
Vedoucí: Hrbáčková, Karla
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na proxemiku dětí školního věku a na sociální prostředí jako možný faktor, který ji ovlivňuje. V teoretické části je nejprve stručně načrtnuta problematika komunikace jako takové, pak se podrobněji zabývám neverbální komunikací, zvláště proxemikou. Dále charakterizuji dvě sociální prostředí a to rodinné a prostředí dětského domova. Praktická část je věnována výzkumu, zda existuje statisticky významný rozdíl v proxemice dětí ve věku od 6 do 11 let, které vyrůstají v úplných rodinách a dětí vyrůstajících v dětských domovech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4000
Datum: 2007-05-25
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 6809


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
havrlantová_2007_bp.pdfZablokované 906.3Kb PDF
havrlantová_2007_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
havrlantová_2007_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet