[NEOBHÁJENO] Etické aspekty ve výchově v současné společnosti
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Jindra, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2017-07-03T09:13:40Z |
|
dc.date.available |
2017-07-03T09:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2016-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/40107
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou výchovy v současné české společnosti. Teoretická část, která je rozdělena do tří kapitol, rozebírá jednotlivé klíčové pojmy. Velký důraz je kladen na etiku výchovy, to vše s pedagogickým přesahem. Podstatná část textu se také věnuje filosofii, z níž vzešly veškeré další vědy a která historicky ovlivňovala způsoby chování a jednání lidí. Praktická část, výzkum, se zaměřuje především na výchovné metody a způsoby motivace. Jsou zde srovnávány pohledy na rodičovskou výchovu v minulosti a dnes. V závěru autor shrnuje rozebíranou problematiku a přidává doporučení, ke kterým v průběhu zpracování této práce postupně dospěl. |
|
dc.format |
63 s., (98 682 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
pedagogika
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
filosofie
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
pedagogy
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
philosophy
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Etické aspekty ve výchově v současné společnosti |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Ethical Aspects in Education Focused on Current Society |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Haburajová Ilavská, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2017-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with problem of education in current Czech society. Theoretical part which is divided into three chapters deals with key words. Especially on ethics of education in pedagogy. A big part of this text consists of theory of philosophy because it is original and first science. All other sciences originates from philosophy. It is historical stream for people and their behaviour. Practical part, research, is focused on methods of education and manners of motivation. There are compared views on education in families in past and in present. In the end the author summarizes this problem and adds some recommendations which are clear from this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
45622
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2017-04-26 |
|
local.subject |
rodinná výchova
|
cs |
local.subject |
etická výchova
|
cs |
local.subject |
family education
|
en |
local.subject |
ethical education
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam