Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pivovaru Chomout s.r.o.
Autor: Malý, Pavel
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá možností využití marketingové komunikace v minipivovaru Chomout s.r.o. Jejím cílem je navrhnout projekt marketingové komunikace, za jeho pomoci zvýšit povědomí o značce, a zlepšit postavení pivovaru na regionálním trhu s pivem. Práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části jsou zpracovány základní informace týkající se oboru pivovarnictví, dále pak poznatky z oboru marketingu, marketingové analýzy, marketingové komunikace a marketingového řízení. Praktická část je následně rozdělena na část analytickou a vlastní projekt. Analytická část se věnuje představení pivovaru Chomout a vymezením jeho současné pozice na regionálním trhu. Je zde provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace. Na základě výsledků provedených analýz jsou pak formulovány návrhy a doporučení pro pivovar Chomout s.r.o. Projekt je pak v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40145
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45670


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
malý_2017_dp.pdf 14.41Mb PDF Zobrazit/otevřít None
malý_2017_op.docx 26.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
malý_2017_vp.docx 24.50Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet