Projekt marketingového řízení vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení vybrané společnosti
Autor: Krajčová, Markéta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývala marketingovým řízením společnosti s důrazem na zvýšení efektivity marketingové komunikace společnosti Zet, s.r.o. Teoretická část diplomové práce byla zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení a plánování. V praktické části byla představena společnost Zet, s.r.o. a analyzována její současná marketingová strategie. Z výsledků situačních analýz PESTE, Porterova modelu, SWOT a analýzy marketingového mixu, vyplynuly skutečnosti pro sestavení jednotlivých akčních plánů pro zefektivnění marketingové komunikace ve společnosti. Závěrem byly akční plány podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40194
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45731


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krajčová_2017_dp.pdf 2.437Mb PDF Zobrazit/otevřít None
krajčová_2017_op.pdf 805.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
krajčová_2017_vp.docx 24.25Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet