Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Autor: Louda, Jakub
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Diplomová práce se zabývala problematikou řízení vztahů se zákazníky a jejím hlavním cílem je zavedení prvků systému ve společnosti Dary kraje s cílem zvýšení počtu pravidelně nakupujících zákazníků. Tato práce byla rozdělena na část teoretickou a praktickou. Část teoretická byla zaměřena na objasnění základních pojmů týkajících se prvků, principů a implementace customer relationship managementu. Praktická část byla věnována analýze současného stavu systému customer relationship managementu ve společnosti Dary kraje a odhalení hlavních nedostatků. Na základě vypracované analýzy pak byl zpracován projekt, který řešil zdokonalení a odstranění nedostatků a samotnou implementaci prvků řízení vztahů se zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40220
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 45762


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
louda_2017_dp.zip 2.056Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
louda_2017_op.docx 24.69Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
louda_2017_vp.docx 24.55Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet