Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum
Autor: Zorvan, David
Vedoucí: Čada, Jan
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální projekt marketingové komunikace pro začínající fitness centrum. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a projekto-vé. Teoretická část se věnuje hlavně marketingovému mixu 7P s důrazem na marketingovou komunikaci, ale jsou zde popsány i analytické metody a metody marketingové výzkumu. Analytická část se zabývá představením fitness centra, analýzou vnitřního a vnějšího pro-středí a také analýzou dotazníků, rozhovorů a výstupy informačních systémů. Samotný projekt pak vychází z těchto analýz a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40227
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 45772


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zorvan_2017_dp.pdf 5.494Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zorvan_2017_op.docx 29.95Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zorvan_2017_vp.docx 23.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet