Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání
Autor: Plachá, Monika
Vedoucí: Suchánková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na názory pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Teoretická část se podrobněji věnuje nejprve pojmům inkluze a integrace. Dále se zaměřuje na výhody a jistá úskalí, která s sebou inkluze přináší. V další kapitole je uvedena současná platná legislativa v rámci inkluzivního vzdělávání. Poslední kapitola teoretické části je věnována vzdělávání žáků, kteří mají speciální vzdělávací potřeby. Tato kapitola poukazuje na jednotlivá podpůrná opatření v inkluzivním vzdělávání a na funkci asistenta pedagoga. Praktická část potom zkoumá a vyhodnocuje jednotlivé názory pedagogů ze školního prostředí, jak na inkluzivní škole, anebo na škole běžné. Názory pedagogů byly zjišťovány dotazníkovou metodou. Cílem této práce bylo zjistit, jaké názory mají pedagogové na problematiku inkluzivního vzdělávání. Jaké rozdíly se objevují v jednotlivých názorech dle věku pedagogů, jak je ovlivňuje délka jejich praxe a zdali se odlišují názory na inkluzi pedagogů, kteří již měli možnost pracovat s žákem se speciálními vzdělávacími potřebami od těch, kteří prozatím nemají s těmito žáky žádné zkušenosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40283
Datum: 2016-12-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 45860


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
plachá_2017_dp.pdf 2.167Mb PDF Zobrazit/otevřít None
plachá_2017_op.doc 53.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
plachá_2017_vp.docx 18.02Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet