Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám v České republice
Autor: Gronychová, Helena
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce je věnována problematice privátních značek. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zabývající se značkou a její hodnotou, privátní značkou a nakonec postoji spotřebitelů a jejich vlivu na nákupní chování. Praktická část je zaměřena na rozbor privátních značek prodávaných v České republice a analýzu postojů spotřebitelů k těmto značkám. Analýza postojů spotřebitelů byla provedena pomocí dotazníkového šetření, na jehož základě byly definovány hypotézy, jejichž pravdivost je v závěrečné části práce ověřena. Cílem práce je navrhnout doporučení pro producenty privátních značek ke zlepšení postojů spotřebitelů k privátním značkám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40331
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 45933


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
gronychová_2017_dp.zip 623.4Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gronychová_2017_op.docx 22.76Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
gronychová_2017_vp.docx 22.71Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet