Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Hajdová, Lucie
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.available 2017-07-03T09:14:07Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/40332
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace ZOO Zlín. V bakalářské práci bylo využito především kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Závěr bakalářské práce obsahuje navržená doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject návštěvníci cs
dc.subject zoologická zahrada cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject nástroje marketingové komunikace cs
dc.subject Visitors en
dc.subject Zoological garden en
dc.subject Contributory Organization en
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Marketing Communication Tools en
dc.title Analýza marketingové komunikace příspěvkové organizace ZOO Zlín
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Contributory Organization ZOO Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kaštovská, Dita
dc.date.accepted 2017-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communi-cation of the contributory organization ZOO Zlín. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing communication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the contributory organization ZOO Zlín, including asessment of the results of the analysis. In this part of the thesis special qualitative and quantitative was used. The conclusion contains recom-mendations which are aimed at improving the current state of marketing communication of contributory organization ZOO Zlín.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 45934
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-05-15


Files in this item

Files Size Format View Description
hajdová_2017_dp.pdf 4.348Mb PDF View/Open None
hajdová_2017_op.docx 56.40Kb Unknown View/Open None
hajdová_2017_vp.docx 27.47Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account