[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele
Autor: Němčík, Jakub
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza vlivu reklamních kampaní podporujících nákup tuzemských potravin na chování spotřebitele. Teoretická část je zaměřena na spotřebitele, jeho nákupní chování a faktory které rozhodnutí ovlivňují. Dále byla definována reklama a reklamní kampaně a její kritéria pro zpracování a hodnocení, které byly využity při zpracování praktické části bakalářské práce. V praktické části byly představeny realizované reklamní kampaně na území České republiky obchodními řetězci. Dále byl proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků byly zpracovány doporučení a zlepšení pro budoucí reklamní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40340
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 45949


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němčík_2017_dp.pdf 2.447Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němčík_2017_op.docx 23.51Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němčík_2017_vp.docx 22.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet