Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Autor: Iushkina, Daria
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: V současné době je situace na mezinárodním trhu mezi producenty automobilů nezávislé producenty spíše konkurenční a to je povzbuzuje najít nové způsoby a nástroje, aby přilákali zákazníky. Většina automobilek zvolila strategii šetrnou k životnímu prostředí, založenou na světové ekologické situaci. Více než to, že nedávný skandál s emisemi u Volkswagenu donutil téměř všichni hráče trhu věnovat velkou pozornost otázce životního prostředí. Navíc úspěch Tesly dokázal, že je zde vysoká možnost masového zavedení elektromobilů na trh. Společnosti jako BMW, Volkswagen, Renault Group atd. investovali miliardy do rozvoje hybridů či elektromobilů (EV). Potenciální jedničkou na českém trhu je Škoda Auto se svými novými koncepty elektromo-bilů a hybridních automobilů. Společnost se těší velké oblibě po celém světě díky svým vysokým standardům kvality a modernímu designu. Cílem projektu je identifikovat správný způsob rozvoje společnosti v oblasti trhu s EV v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/40560
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 46281


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
iushkina_2017_dp.pdf 3.088Mb PDF Zobrazit/otevřít None
iushkina_2017_op.pdf 949.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
iushkina_2017_vp.docx 23.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet