Využití cloudových aplikací ve výuce na SŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití cloudových aplikací ve výuce na SŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chramcov, Bronislav
dc.contributor.author Nevrlý, Petr
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:24Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:24Z
dc.date.issued 2017-02-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41017
dc.description.abstract Práce se zabývá možnostmi využití cloudových aplikací ve výuce na střední škole. Po objasnění základních pojmů týkajících se cloudu jsou popsány a následně zhodnoceny aplikace tří vybraných poskytovatelů cloudových služeb. Ke srovnání je využito multikriteriální analýzy. Další část práce popisuje výukové metody, u kterých lze využít cloudové aplikace ke zkvalitnění a zjednodušení výuky. Úvod praktické části se zabývá vytvoření podpůrných materiálů na práci v cloudovém prostředí. Další kapitola se zabývá návrhy konkrétních postupů při výuce. Stěžejní kapitolou praktické části je projektová výuka, která je popsána v následující kapitole. V závěru práce se nachází shrnutí přínosů a rizik cloudového řešení při výuce na střední škole.
dc.format 81 s. (16 360 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cloud cs
dc.subject cloud computing cs
dc.subject výuka cs
dc.subject výukové metody cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject projektová výuka cs
dc.subject cloud en
dc.subject cloud computing en
dc.subject teaching en
dc.subject teaching methods en
dc.subject high school en
dc.subject project instruction en
dc.title Využití cloudových aplikací ve výuce na SŠ
dc.title.alternative The Use of Cloud Applications for Education in Secondary Schools
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Michal
dc.date.accepted 2017-06-01
dc.description.abstract-translated The work deals with possibilities of using cloud applications in high school teaching. After clarifying bacis cloud concepts, the application of three selected cloud service providers is described and evaluated. Multi-criteria analysis is used to compare. Another part of the thesis describes teaching methods, which can use cloud applications to improve and simplify the teaching. The introduction of the practiocal part deals with creation of supporting materials for work in a cloud. The next chapter deals with suggestions of specific procedure in teaching. The core chapter of the practical part is project instruction, which is described in the next chapter. At the end of the thesis, there is a summary of benefits and risks of the cloud solution in secondary school education.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 47032
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-05-16
local.subject výuka podporovaná počítačem cs
local.subject computer-aided learning en


Files in this item

Files Size Format View Description
nevrlý_2017_dp.pdf 3.872Mb PDF View/Open None
nevrlý_2017_op.pdf 213.8Kb PDF View/Open None
nevrlý_2017_vp.pdf 291.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account