MOžnosti efektivní propagace svatební agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

MOžnosti efektivní propagace svatební agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: MOžnosti efektivní propagace svatební agentury
Autor: Janik, Jan
Vedoucí: Chramcov, Bronislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingem, který bude nápomocný k zefektivnění propa-gace svatební agentury zvané MyBell agency. Cílem je analyzovat dosavadní marketing firmy a realizovat doporučené návrhy, které by měly propagaci vylepšit. Veškeré analýzy proběhly na základě autorových zkušeností, které získal při studii daného tématu a násle-dovně sepsal do teoretické části bakalářské práce. K analýze aktuálního stavu propagace se využily různé analytické nástroje a informace zprostředkované majitelem. Praktická část se skládá z analýz a návrhů k zefektivnění propagace. Výsledné změny byly poté analyzovány samotnými zákazníky skrze dotazníkové šetření. Další způsob k ověření výsledků provede-ných změn byly analytické nástroje. V závěru práce se nachází zhodnocení přínosů navrho-vaných změn.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41103
Datum: 2017-02-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Studijní obor: Informační technologie v administrativě
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47144


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
janik_2017_dp.pdf 7.888Mb PDF Zobrazit/otevřít None
janik_2017_op.pdf 968.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
janik_2017_vp.pdf 219.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet