Uvedení a životní cyklus výrobku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uvedení a životní cyklus výrobku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uvedení a životní cyklus výrobku
Autor: Čarková, Lenka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Ve své bakalářské práci se zaměřím na problematiku životního cyklu výrobku, uvedení vý-robku na trh, strategií s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace, které životní cyklus výrobku provázejí. Cílem této práce je popis teorie životního cyklu výrobku a zjištění, do jaké míry je tato teo-rie opravdu využitelná v praxi, jak se klasický model životního cyklu výrobku liší od reálné-ho životního cyklu daného výrobku a jaké faktory ovlivňují v reálné situaci tento cyklus. Za účelem popsání praktického využití teorie životního cyklu výrobku budu ve své práci analy-zovat uvedení a životní cyklus notebooku značky HP Pavilion dv6100. Analýza vychází jak z pohledu samotného popsání životního cyklu daného produktu, tak z pohledu využití jed-notlivých nástrojů marketingového komunikačního mixu a jejich ovlivnění konkrétního ži-votního cyklu výrobku HP Pavilion dv6100.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4112
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4797


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čarková_2007_bp.pdfZablokované 5.875Mb PDF
čarková_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čarková_2007_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet