Má značka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Má značka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šagát, Peter
dc.contributor.author Černá, Karolína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:15:41Z
dc.date.available 2017-07-03T09:15:41Z
dc.date.issued 2016-10-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41168
dc.description.abstract Práce se zabývá založením vlastní značky, rozpracovává do detailů jednotlivé části jako je koncept značky, vizuál značky a její produkty. Součástí práce je průzkum současné situace pro zařazení značky na trhu a pro obhájení jejího budoucího potenciálu. Teoretická část přináší otázky ohledně obecného uplatnění návhářské profese v dnešním světě a věnuje se problematice dopadu módního průmyslu na životní prostředí. Praktická část se věnuje konkrétním řešením problematiky. Věnuje se fungování a konceptu nové ekologické módní značky, dále rozvíjí alternativní způsoby konzumace módních produktů. Projektová část se zabývá rozpracováním první signifikantní ekologické kolekce s názvem Holidays Forever, která je inspirovaná konceptem pocitu prázdnin.
dc.format 65 s. (70147 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject etická móda cs
dc.subject eko cs
dc.subject bio cs
dc.subject móda a zdraví cs
dc.subject zdravé tělo zdravá mysl cs
dc.subject veganská móda cs
dc.subject luxus cs
dc.subject empatie cs
dc.subject laskavost cs
dc.subject spiritualita cs
dc.subject budouctnost cs
dc.subject brand en
dc.subject ethical fashion en
dc.subject eco en
dc.subject bio en
dc.subject fashion and health en
dc.subject healthy body healthy mind en
dc.subject vegan fashion en
dc.subject luxury en
dc.subject empathy en
dc.subject kindness en
dc.subject spirituality en
dc.subject future en
dc.title Má značka
dc.title.alternative Fashion Brand of my Future
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Štraneková, Mária
dc.date.accepted 2017-06-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes aspects of launching a new brand. Tt develops in details each elements such as brands concept, its visual side and its products. Part of this is also research of nowadays situation which helps to find the future potential of the brand. The theoretical part deals with questions about how can a fashion designers profession be beneficial for the society. It also deals with the problems that fashion industry creates from the ecological point of view. The practical part brings solutions and alternatives to nowadays system of consumption and production of fashion products. The project part shows brands first ecological collection themed Holidays Forever, which is inspired by the concept of what it feels like to have a Holiday.
dc.description.department Ateliér Design oděvu
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Design oděvu cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Fashion Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 47242
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2017-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
černá_2017_dp.zip 97.14Mb Unknown View/Open None
černá_2017_op.pdf 92.22Kb PDF View/Open None
černá_2017_vp.pdf 174.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account