Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Autor: Bělunková, Jana
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o postavení ženy ve společnosti napříč historií a jejím zobrazování v dnešním reklamním sdělení. Práce se věnuje problémům sexismu a zobrazování stereotypních rolí v reklamě. Cílem práce je přispět k reálnějšímu a serióznějšímu zobrazování ženy v reklamě a k uvědomění si české společnosti, k jakým prohřeškům stále ještě dochází při zobrazování žen v televizním reklamním sdělení. Výzkum práce je zaměřený na zjištění míry tolerance společnosti k sexistické a stereotypní televizní reklamě. A do jaké míry jsou názory respondentů ovlivněny věkem a pohlavím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41303
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47424


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bělunková_2017_dp.pdf 3.549Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bělunková_2017_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bělunková_2017_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet