Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh online strategie firmy Veneo pro vstup na zahraniční trh
Autor: Bujoková, Pavlína
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem práce je analyzovat pozici české společnosti Veneo a navrhnout vhodnou online strategii pro rozšíření e-shopu na zahraniční trh. V teoretické části je představen koncept Product/market fit, kdy středem problematiky je zákazník se svými potřebami. Součástí strategie je taktéž online marketingová komunikace, proto i její nástroje, s ohledem na globální působení, jsou v teoretické části popsány. Pomocí kvantitativního dotazníkového šetření, vnitřní analýzy společnosti Veneo a klastrové analýzy je definován product/market fit firmy na českém trhu. Tímto je zodpovězena první výzkumná otázka. Dále, pomocí komparativní analýzy vybraných dimenzí konkurentů, polostrukturovaných rozhovorů a výsledků vnitřní analýzy je proveden rozbor vnějšího stavu, tedy konkurenčního prostředí společnosti. Těmito metodami je zodpovězena druhá výzkumná otázka a to, jaký je vhodný product/market fit na zahraničních trzích. Výsledkem práce je návrh mezinárodní online marketingové strategie a plán realizace projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41304
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47426


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bujoková_2017_dp.pdf 3.904Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bujoková_2017_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bujoková_2017_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet