Projekt interní komunikace v praxi manažera ve společnosti Air Bank a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt interní komunikace v praxi manažera ve společnosti Air Bank a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Pravda, Radomír
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:00Z
dc.date.issued 2016-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41315
dc.description.abstract Cílem této práce je sestavení projektu, jehož realizace povede ke zlepšení kvality a efektivity komunikace liniového manažera ke svým podřízeným v pobočkové síti Air Bank a.s. V rámci řešení dané problematiky byly využity metody kvantitativního dotazování, 7S analýza, PESTLE analýza. Získané informace byly dále analyzovány pomocí kvadrantové analýzy a SWOT analýzy, na základě jejichž vyhodnocení byla provedena identifikace oblastí zlepšení kvality interní komunikace. Byl navržen projekt rozvoje komunikačních dovedností manažera v oblastech organizování času a vedení lidí. Celý projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Byly stanoveny cíle zlepšení včetně metody měření a doba, za kterou se provede vyhodnocení celého projektu. Přínosem této práce je zlepšení a zefektivnění komunikace manažera vůči svým podřízeným.
dc.format 87 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject manažer cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject management cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject řízení cs
dc.subject vedení cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject manager en
dc.subject communication en
dc.subject management en
dc.subject internal communication en
dc.subject management en
dc.subject leadership en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Projekt interní komunikace v praxi manažera ve společnosti Air Bank a.s.
dc.title.alternative The Project Manager's Internal Communication in Practice in the Company Air Bank a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Miloslav
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of this theses is to build the project, whose implementation will lead to improving the quality and efficiency of communication line manager to his subordinates in the bank and branch network with air. In the interview were used methods of quantitative analysis, 7S PESTLE analysis. Information obtained were analysed using kvadrantové SWOT analysis, analysis and evaluation was carried out on the basis of the identification of areas which improve the quality of internal communications. Communication skills was designed project manager in time management and leadership. The project was subject to time, cost and risk analysis. Improvement targets have been established, including the methods of measurement and for the evaluation of the project. Benefits of this work is to improve and streamline communications manager to his subordinates.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47440
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
pravda_2017_dp.pdf 3.446Mb PDF View/Open None
pravda_2017_op.pdf 493.8Kb PDF View/Open None
pravda_2017_vp.docx 24.17Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account