Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s.r.o.
Autor: Hostinská, Blanka
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce bylo využití marketingového mixu pro zlepšení konkurenceschopnosti ve společnosti Pivovar Moravský Žižkov, s. r. o. a následné vypracování doporučení do budoucna. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část je pojata jako literární rešerše zabývající se pivovarnictvím, marketingem, konkurenceschopností a analýzami, které jsou prakticky využity v následující části. Praktická část zahrnuje představení společnosti a jejího okolí. Dále je zde popsáno produktové portfolio a vnitřní i vnější vlivy působící na podnik. Na základ zjištěných dat byly provedeny analýzy, podle jejichž výsledků byla vypracována doporučení, díky kterým by podnik mohl být v budoucnu ještě úspěšnjší.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41316
Datum: 2016-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 47442


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hostinská_2017_dp.pdf 3.376Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hostinská_2017_op.pdf 265.5Kb PDF Zobrazit/otevřít None
hostinská_2017_vp.docx 22.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet