Komunikační kampaň Fashion Revolution

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň Fashion Revolution

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň Fashion Revolution
Autor: Kadlčková, Barbora
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na zvýšení povědomí o špatných dopadech rychlé módy (tzv. fast fashion). Teoretická část vysvětluje pojmy jako sociální marketing, sociální reklama a komunikační kampaň. V praktické části jsou interpretovány výsledky z kvalitativního výzkumu. Na základě těchto výsledků je v projektové části navrhnuta konkrétní komunikační kampaň. Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační kampaně, která zvýší povědomí o negativních dopadech fast fashion u cílové skupiny. Sekundárním cílem je rozšíření povědomí o organizaci Fashion Revolution Česká republika a jejich aktivitách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41317
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47443


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kadlčková_2017_dp.pdf 2.978Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kadlčková_2017_op.doc 212.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kadlčková_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet