Marketingový plán nově vznikajícího start-upu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán nově vznikajícího start-upu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán nově vznikajícího start-upu
Autor: Konvičný, Lukáš
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovým plánem nového online start-upu se zaměřením na jeho komunikaci. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část definuje základní pojmy jako marketing a marketingový a komunikační mix. Dále stručně popisuje podnikání, start-upy a mobilní aplikace a objasňuje metodiku práce. Praktická část charakterizuje projekt a jeho cílové skupiny, analyzuje trh a konkurenci, objasňuje situaci sportovního marketingu v České republice a následně vyhodnocuje uskutečněné výzkumy. Projektová část využívá poznatků z těchto výzkumů, které aplikuje k vytvoření komunikačního plánu a finálně celý projekt vyhodnocuje a uvádí, zda je vhodný k realizaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41320
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 47447


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
konvičný_2017_dp.pdf 2.645Mb PDF Zobrazit/otevřít None
konvičný_2017_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
konvičný_2017_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet