E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: E-commerce content marketing jako podpora re-launche brandu chocoMe
Autor: Provazníková, Eva
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou e-commerce řešení společnosti chocoMe, která na českém trhu distribuuje luxusní ručně vyráběné čokolády. V rámci teoretické části práce jsou definována základní teoretická východiska, zásady e-commerce, content marketingu a přístupy k jejich analýze. Rozpracována je metodika výzkumu a výzkumné otázky. Cílem praktické části je na tyto otázky zodpovědět prostřednictvím uživatelského testování e-commerce řešení, kvalitativního dotazování a hloubkových analýz s pomocí nástrojů Google Analytics a Facebook Reports. V projektové části práce je navržena série doporučení pro budoucí úspěšný vývoj eshopu, konkrétní úpravy uživatelského prostředí či obsahové strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41327
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47460


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
provazníková_2017_dp.pdf 5.153Mb PDF Zobrazit/otevřít None
provazníková_2017_op.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
provazníková_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet