Obal jako nástroj marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Obal jako nástroj marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Obal jako nástroj marketingové komunikace
Autor: Karlík, Jan
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Téma mé diplomové práce je zaměřeno na obal. Obal je jedním ze základních prvků, které ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitele. Teoretická část obsahuje literární rešerši oblastí jako marketingový mix a pozice obalu v něm, funkce obalu, vliv obalu na spotřebitele. Praktická část analyzuje společnost Amylon, a.s. a trh s pudingy využitím Porterova konkurenčního modelu a SWOT analýzy. Součástí je i kvantitativní marketingový průzkum se zaměřením na vnímání obalu spotřebiteli. Projektová část se soustředí na návrh nového sekundárního obalu pudingů Amylon a jeho ověření pomocí eye-tracking testu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41352
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
karlík_2017_dp.pdf 3.226Mb PDF Zobrazit/otevřít None
karlík_2017_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
karlík_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet