Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Autor: Novák, Daniel
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Společenská odpovědnost firem je v současné době nedílným prvkem každé moderní organizace. Tématem této diplomové práce je společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image. Teoretická část práce definuje principy a charakteristiku společenské odpovědnosti firmy a popisuje firemní identitu. Praktická část je zaměřená na společenskou odpovědnost Skupiny ČEZ a analyzuje pomocí výzkumů projekt mobilní aplikace EPP Pomáhej pohybem. Závěrečná projektová část práce je věnována opatřením, která vyplývají z provedených výzkumů a navrhuje další postupy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41357
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47502


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
novák_2017_dp.pdf 2.883Mb PDF Zobrazit/otevřít None
novák_2017_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
novák_2017_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet