Vývoj TV product placementu v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj TV product placementu v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Rabenseifner, Tomáš
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41360
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vývojem televizního product placementu v České republice. Popisuje jeho vývoj od přijetí zákonných norem až do současnosti. Dává k dispozici informace k danému tématu získané hlavně od předních odborníků v této oblasti televizní reklamy, doplněné o data z odborné literatury. Jejím cílem je analýza vývoje televizního product placementu ve významných českých televizních stanicích od jeho prvopočátků až po současnost, déle možnosti jeho dalšího vývoje na základě získaných informací. Při zpracování projektové části, budu vycházet z aktuální situace českých televizních stanic a v návaznosti na získané informace z teoretické, potažmo praktické části vypracuji návrh kampaně televizního product placementu.
dc.format 89 s. (119 424 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject product placement cs
dc.subject TV product placement cs
dc.subject televize cs
dc.subject český televizní trh cs
dc.subject product placenment v televizním vysílání cs
dc.subject Product Placement en
dc.subject TV Product Placement en
dc.subject TV en
dc.subject Czech TV Market en
dc.subject Product Placement in Television Broadcasting en
dc.title Vývoj TV product placementu v ČR
dc.title.alternative TV Product Placement Development in Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This master´s thesis deals with the TV Product Placement development in the Czech Republic. It describes the state of play from approval of relevant legislation up to the present. The thesis presents information on this topic obtained mainly from prominent experts in the television advertising area. The information has been completed by scientific literature data. The aim of this thesis is to analyse the TV Product Placement development in the Czech major TV stations from its early stages to the present day, as well as the options of its further development on the basis of the obtained information. Processing of the project part is based on the current situation in the Czech TV stations, and the author drafts a TV Product Placement Campaign following the data collected in the theoretical part, as well as the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47508
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
rabenseifner_2017_dp.pdf 5.256Mb PDF View/Open None
rabenseifner_2017_op.doc 159Kb Unknown View/Open None
rabenseifner_2017_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account