Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Slámečka, Daniel
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:06Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41361
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje tématu budování značky realitní kanceláře Century 21 All Inclusive v místě svého podnikání a je zaměřena na poskytování služeb v oblasti realitního trhu. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vymezeny teoretické rámce práce týkající se významu značky a jejího budování, využívání značek ve službách, a dále marketingu služeb a jejich vlastností. Následně je stanovena metodika práce, cíle práce a výzkumné předpoklady. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou konkurence firmy využitím Porterova pětifaktorového modelu konkurenčních sil, a dále realizací dotazníkového šetření v dané lokalitě, kde předmětem výzkumu je analýza znalosti značky Century 21 a současné preference zákazníků při výběru značky. Na základě výsledků výzkumů je navržena komunikační kampaň ve třetí části této práce, s cílem zvýšit povědomí o značce a tržní podíl firmy ve zkoumané lokalitě.
dc.format 99 s. (136 961 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Význam značky cs
dc.subject budování a řízení značky cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject vlastnosti služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject Porteruv pětifaktorový model konkurenčních sil cs
dc.subject komunikační kampaň cs
dc.subject Importance of a brand en
dc.subject brand building and brand management en
dc.subject brand value en
dc.subject service marketing en
dc.subject service features en
dc.subject marketing mix of services en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject communication campaign en
dc.title Budování značky CENTURY 21 All Inclusive v lokalitě Brno-Bystrc
dc.title.alternative Building of Brand CENTURY 21 All Inclusive in Brno-Bystrc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2017-05-25
dc.description.abstract-translated This thesis deals with building of the brand 'Century 21 All Inclusive' real estate agency at its domestic location, and is focused on providing services on real estate market. The thesis consists of 3 sections. The first part defines the theoretical frameworks of thesis regarding brand importance, brand building, the usage of brands in services, marketing services and its specifics. Further on, the methodical foundations, the targets of thesis and prerequisites of research are explained. The second section of this thesis reviews the competitive environment using Porter's five forces analysis and lays out the details of a questionnaire survey which was done in the brands domestic location to investigate the brand awareness of 'Century 21' and customers overall brand preferences. Based on the results of the prior research, the proposed communication campaign in section 3 of this thesis aims at increasing brand awareness and market share of Century 21 in its domestic location.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47510
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2017-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
slámečka_2017_dp.pdf 4.713Mb PDF View/Open None
slámečka_2017_op.doc 206.5Kb Unknown View/Open None
slámečka_2017_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account