Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové komunikace při zavádění a řízení nové obchodní jednotky
Autor: Böhm, Václav
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Obsahem práce jsou specifika marketingových komunikací u maloobchodních jednotek ve fázi zavádění těchto jednotek na trh. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Tou první je teoretická část, ve které jsou uvedeny dvě fiktivní společnosti, jejichž činnost je dále rozebírána. Konkrétně jsou v této části rozvá-děny ekonomicko právní aspekty založení nových obchodních jednotek a analy-zovány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu v souvislosti se zaváděním jednotek na trh. V druhé, praktické, části jsou navrženy zcela konkrét-ní způsoby propagace vybraných jednotek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4136
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2012
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 4795


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
böhm_2007_bp.pdfZablokované 2.641Mb PDF
böhm_2007_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
böhm_2007_op.doc 76Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet