Vliv vlogerů na budování značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv vlogerů na budování značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Kmínková, Petra
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:09Z
dc.date.issued 2017-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41389
dc.description.abstract Bakalářská práce zkoumá vliv vlogerů na budování značky. Zaměřuje se především na aktivity beauty vlogerů. Cílem práce je analyzovat míru ovlivnění cílové skupiny beauty vlogerů. Měla by pomoci kosmetickým značkám s rozhodnutím, zda a jakým způsobem mají zapojit beauty vlogery do jejich komunikace. Teoretická část práce popisuje způso-by budování značky a také vysvětluje, jak do marketingové komunikace značky zapojit vlogery. Práce hojně používá termín "cílová skupina" a také ten je v teoretické části vy-světlen a definován. Praktická část využívá dvě metody výzkumu pro přesnější výsledky. Nástrojem první metody jsou polostrukturované rozhovory, na které odpovídali zástupci cílových skupin beauty vlogerů. Pomocí výsledků prvního výzkumu bylo provedeno do-tazníkové šetření určené pro cílovou skupinu beauty vlogerů. Respondenti odpovídali na otázky ohledně toho, jak vnímají spolupráce beauty vlogerů a kosmetických značek.
dc.format 60 s. (107 725 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject budování značky cs
dc.subject internet cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject beauty vloger cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject video cs
dc.subject produkt cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject recenze cs
dc.subject brand building en
dc.subject the internet en
dc.subject social media en
dc.subject beauty vlogger en
dc.subject target group en
dc.subject video en
dc.subject product en
dc.subject cosmetics en
dc.subject review en
dc.title Vliv vlogerů na budování značky
dc.title.alternative Influence of Vloggers on Brandbuilding
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2017-05-23
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis examines the impact of vloggers on brand building. It focuses primarily on the activities of beauty vloggers. The aim of the thesis is to analyze the degree of influence on a target group of beauty vloggers. The thesis should help cosmetic brands to decide whether and how to engage beauty vloggers in their marketing communication. The thesis abounds with the term "target group" that is also explained and defined in the theoretical part. The practical part uses two research methods for more accurate results. The first method tools are semi-structured interviews that were answered by representatives of beauty vloggers. Using the results of the first research, a questionnaire survey was conducted for the target group of beauty vloggers. Respondents answered questions about their opinions on cooperation between beauty vloggers and cosmetic brands.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 47543
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
kmínková_2017_dp.pdf 3.488Mb PDF View/Open None
kmínková_2017_op.docx 125.9Kb Unknown View/Open None
kmínková_2017_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account