Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace projektu "Jedu na dřeň" a vnímání dárcovství kostní dřeně veřejností
Autor: Kobližková, Martina
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce má za cíl v teoretické části shrnout základní vymezení tématu na poli sociálního marketingu a marketingu neziskových organizací. Na teoretickou část navazuje praktická, která se zaměřuje na výzkum všeobecného povědomí o dárcovství kostní dřeně a jeho problematice, která souvisí s nedostatkem potenciálních dárců v Českém národním registru dárců dřeně. Předmětem praktické části je i kvalitativní výzkum doposud aplikované marketingové komunikace projektu Jedu na dřeň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41390
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47544


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kobližková_2017_dp.pdf 5.149Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kobližková_2017_op.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kobližková_2017_vp.doc 149.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet