Online komunikace značky Tigernuts.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online komunikace značky Tigernuts.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online komunikace značky Tigernuts.cz
Autor: Šmajzrová, Pavlína
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na online komunikaci značky Tigernuts.cz. Jedná se o značku, která na českém trhu působí dva roky. Teoretická část práce vymezuje pojmy marketing, marketingový mix a jeho nástroje, marketingový komunikační mix a jeho části a nákupní chování a faktory, které jej ovlivňují. Teoretická část zahrnuje také definici výzkumných otázek. Praktická část popisuje dosavadní marketingové komunikace značky Tigernuts.cz a následně vyhodnocuje provedený výzkum, který spočíval v realizaci focus group. V závěru praktické části jsou sepsány návrhy a doporučení pro online komunikaci i marketingový a marketingový komunikační mix značky Tigernuts.cz
URI: http://hdl.handle.net/10563/41410
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47565


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šmajzrová_2017_dp.pdf 6.261Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šmajzrová_2017_op.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šmajzrová_2017_vp.doc 150.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet