Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
Autor: Šúmská, Denisa
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Cílem této práce je popsat vnímání product placementu (PP) studenty vysokých škol a porovnat povědomí českých a portugalských studentů. V teoretické části se práce zabývá termínem "product placement" jakožto nástrojem marketingové komunikace, jeho definicí, historií, vývojem, rozdělením a legislativní úpravou. Praktická část pak zkoumá, jak vnímají filmový product placement studenti vysokých škol v České republice a v Portugalsku, zda si jeho začlenění do snímku všímají a zda je tato forma komunikace nějakým způsobem ovlivňuje. Následně je přístup obou skupin porovnán.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41412
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47567


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šúmská_2017_dp.pdf 2.094Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šúmská_2017_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šúmská_2017_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet