Politik jako značka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Politik jako značka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Politik jako značka
Autor: Řepka, Vladimír
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Politici. Volení přímo či nepřímo. Jejich úspěch spočívá v komunikaci, v politickém PR. V obraze, který voličům vytváří svým chováním. Dokáže-li politik marketingovou komunikací zaujmout voliče, znamená to pro něj vítězství ve volbách. Používají čeští politici základy PR? Co dodržují či nedodržují a zanechává to vliv na úspěchu a oblíbenosti voličů? To je předmětem této práce. Jak současné politiky vnímají jejich voliči. Dodržují a využívají veškerý potenciál politického PR a marketingových komunikací? Tím se zabývá praktická část ve dvou kvalitativních výzkumech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41450
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47614


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
řepka_2017_dp.pdf 4.442Mb PDF Zobrazit/otevřít None
řepka_2017_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
řepka_2017_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet