Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikace TV kanálu Prima MAX v percepci televizních diváků
Autor: Vanišová, Barbora
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje zkoumání vnímání televizního kanálu Prima MAX s částečným zaměřením na celkový koncept komunikace při jeho spuštění v roce 2015. První část práce se zabývá vymezením základních pojmů, které jsou využity v praktické části práce. Mezi hlavní pojmy patří především marketing a marketingový mix 4P a dále jednotlivé marketingové nástroje, budování značky a způsoby marketingového výzkumu. V praktické části práce je pak popsána komunikace a využití komunikačních nástrojů, dále cílová skupina diváků a positioning kanálu. Následně jsou analyzována primární data získaná z dotazníkového šetření za rok 2016 a komparativní analýzou porovnána s rokem 2017. Závěrem je shrnutí nejdůležitějších informací a je provedeno vyhodnocení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41453
Datum: 2017-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 47618


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vanišová_2017_dp.pdf 5.939Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vanišová_2017_op.docx 126.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vanišová_2017_vp.doc 160.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet