Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Účinnost nástrojů podpory podnikání v médiích
Autor: Kruliš, Vladimír
URI: http://hdl.handle.net/10563/41458
Datum: 2010-07-14
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: 118
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Tato disertační práci se zabývá tématem účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Téma práce je možné považovat za důležité, protože média mají silný vliv na dění ve společnosti. To dokládá také aktuální vytvoření Centra proti terorismu a hybridním hrozbám na Ministerstvu vnitra České republiky, které se zabývá i bojem proti zahraničním a domácím dezinformacím v médiích. Účinnost nástrojů podpory podnikání je chápáno ve vazbě na koncept 3E ve veřejné správě. V souladu se Zákonem o finanční kontrole je účinnost definována jako takové použití veřejných prostředků, které zajistí optimální míru dosažení cílů při plnění stanovených úkolů. Hlavním cílem mé disertační práce je navrhnout metodiku hodnocení účinnosti nástrojů podpory podnikání v médiích. Metodika je v této práci zobecněním řešení tří dílčích cílů, které byly naplňovány pro dva typy nástrojů podpory podnikání - investiční pobídky a klastrové organizace/klastry. Proto bylo pro dosažení hlavního cíle nutné splnit následující dílčí cíle:

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kruliš_2017_dp.pdf 2.000Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kruliš_2017_op.pdf 2.111Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kruliš_2017_vp.pdf 668.0Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet