Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití mystery shoppingu ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti ZELENKA
Autor: Kostková, Petra
Vedoucí: Zelenka, Roman
Abstrakt: Současná praxe a přístupy obchodování na stále náročnějším trhu jdou neustále dopředu a vynucují si nové postupy. Ve zvyšujícím se převisu nabídky si zákazník vybírá a společnosti se musí mnohem více snažit, aby obhájily svá postavení na trhu. Proto přichází "boom me-tod", které podporují marketingové a obchodní aktivity firem. Jednou z těchto výzkumných technik je také mystery shopping (tajný neboli fiktivní nákup). Jedná se o metodu hodnocení úrovně poskytovaných služeb zákazníkům, jejíž využití jsem navrhla v této práci a aplikovala ve společnosti ZELENKA. Mystery shopping je vhodným nástrojem pro všechny, kteří vědí, že kvalitní a znalý prodejce v kombinaci s kvalitní službou je zárukou další existence na vysoce konkurenčním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4146
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5995


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kostková_2007_dp.pdfZablokované 948.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
kostková_2007_vp.doc 754.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kostková_2007_op.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet