Věrnostní program značky ZetSet

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Věrnostní program značky ZetSet

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Manová, Pavlína
dc.date.accessioned 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.available 2017-07-03T09:16:19Z
dc.date.issued 2017-03-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41478
dc.description.abstract Tato bakalářská práce popisuje mechanizmus profilovaných věrnostních programů pro značku ZetSet. Prvním primárním cíle je najít vhodnou databázi, která bude odpovídat daným požadavkům a se kterou by značka ZetSet plně pracovala. Dalším cílem je najít konkrétní nástroje věrnostního programu. Na základě databázi a její funkce ukládání informací o zákaznících, je nutné nastavit správný věrnostní program pro nové, ale i stávající zákazníky. K tomu, aby byly dosaženy primární cíle, musí být zpracovány cíle sekundární. Mezi sekundární cíle patří zjistit postavení firmy na trhu, vlivy, které firmu ovlivňují, zjistit konkurenční výhody a posledním sekundárním cílem je identifikovat cílové skupiny. V závěru práce je celkové vyhodnocení věrnostních programů.
dc.format 83 s. (103 667 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Věrnostní program cs
dc.subject konkurenční výhody cs
dc.subject společnost cs
dc.subject Loyalty program en
dc.subject Competitive advantages en
dc.subject Company en
dc.title Věrnostní program značky ZetSet
dc.title.alternative Loyalty Program of ZetSet Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hanáková, Petra
dc.date.accepted 2017-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis describes mechanism of loyalty programs for ZetSet brand. The first primary goal is find suitable database, which will be respond for requirements for ZetSet brand. Database, which was funded her fuction of save informations about customers is necessary set right loyalty programe for new customers, but too for current customers. Order to achieve the primary goals, It has to be process of secondary goals. Which secondary goals below find out standing company on the market, effects, which company influence, find out competitive advantages and the last secondary goals is identify target customers. In the end of this bachelor thesis is overall evaluation about loyalty programs for ZetSet brand.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 47651
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2017-04-21


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
manová_2017_dp.zip 2.985Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
manová_2017_op.pdf 289.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
manová_2017_vp.pdf 371.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet