Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zdokonalení marketingového mixu firmy GECO, a.s. ve Zlíně
Autor: Nosek, Lukáš
Vedoucí: Šilhánová, Jana
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je současná analýza marketingového mixu firmy GECO, a. s. ve Zlíně a následné návrhy na zdokonalení současné situace. Teoretická část se zabývá analýzami PEST a SWOT, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části je představena společnost GECO, a. s., vypracovány analýzy PEST a SWOT firmy a současná situace marketingového mixu firmy na zlínských maloobchodních prodejnách. V další kapitole je rozebráno dotazníkové šetření s respondenty na zlínských maloobchodních prodejnách formou osobního dotazování. V poslední kapitole praktické části jsou uvedeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu firmy ve městě Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/41479
Datum: 2017-03-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 47652


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
nosek_2017_dp.pdf 2.278Mb PDF Zobrazit/otevřít None
nosek_2017_op.pdf 278.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
nosek_2017_vp.pdf 349.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet