Analýza spokojenosti zákazníka v supermarketu Terno Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníka v supermarketu Terno Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Torma, Dominik
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:02Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42168
dc.description.abstract V moji bakalářské práci se zaměřuji na analýzu spokojenosti zákazníků v supermarketu Terno Zlín. Mým úkolem bylo sestavit dotazník, vykonat marketingový výzkum a sehnat informace o kvalitě sortimentu a služeb, které tato firma nabízí. Podle získaných dat z vypracovaných dotazníků jsem provedl analýzu spokojenosti zákazníka. Na závěr jsem využil vyplněných odpovědí k vyhodnocení a zmínil jsem návrhy, které by mohly vést k ještě vyšší spokojenosti zákazníka.
dc.format 75 s. (72 888)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Customer en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Customer Satisfaction en
dc.subject Questionnaire Survey en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníka v supermarketu Terno Zlín
dc.title.alternative The Analysis of Customers Satisfaction at the Supermarket of Terno Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated In my bachelor thesis, I focus on customer satisfaction analysis in the Terno Zlín supermarket. My task was to create a questionnaire, conduct marketing research, and get information on the merchandise selection quality and the level of services this company offers. Based on the data obtained from the questionnaires, I conducted a customer satisfaction analysis. Finally, I used the provided answers to make an evaluation and suggested procedures that could lead to even higher customer satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49932
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
torma_2018_dp.pdf 4.189Mb PDF View/Open None
torma_2018_op.docx 27.64Kb Unknown View/Open None
torma_2018_vp.docx 22.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account