Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního mixu 1. FC Slovácko
Autor: Hlůšek, Milan
Vedoucí: Slinták, Karel
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu 1. FC Slovácko a jejím cílem je celkové zhodnocení marketingové komunikace a navržení opatření k jejímu zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsán marketingový komunikační mix, podstata komunikace s veřejností a rozčlenění cílových skupin. Důležitou částí je také začlenění analýz marketingového prostředí. Praktická část se zaměřuje na klub samotný, jeho strukturu, fungování a nástroje komunikace s veřejností. Dalším z bodů praktické části je rovněž charakteristika cílových skupin. Závěr praktické části je propojen s částí teoretickou, poněvadž k nalezení možných změn je nutno provést SWOT a PEST analýzu. Součástí práce jsou návrhy vedoucí ke zlepšení stávající situace fotbalového klubu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42189
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 49970


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hlůšek_2018_dp.pdf 3.319Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hlůšek_2018_op.docx 27.30Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hlůšek_2018_vp.docx 22.66Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet