Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její použití ve vybrané firmě
Autor: Horák, Stanislav
Vedoucí: Culík Končitíková, Gabriela
Abstrakt: Cílem bakalářská práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci firmy Baťa a. s. do roku 1939, porovnat tyto principy s marketingovou komunikací vybrané firmy MarketSoul s.r.o. a stanovit určitá doporučení po vzoru firmy Baťa a. s.. V teoretické části se práce zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Praktická část se věnuje analýze marketingové komunikace firmy Baťa a. s. do roku 1939 a firmy MarketSoul. Podstatou analýzy firmy Baťa bylo zpracovat data pocházející z dochovaných archivních dokumentů, provést jejich vyhodnocení a navrhnout určitá řešení ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace firmy MarketSoul.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42190
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 49971


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horák_2018_dp.pdf 2.805Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horák_2018_op.docx 23.07Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horák_2018_vp.docx 22.70Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet