Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace cestovního ruchu města Uherský Brod
Autor: Kadlčík, Michal
Vedoucí: Hýblová, Monika
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na popis a analýzu současného stavu marketingové komunikace města Uherský Brod v oblasti cestovního ruchu. Na základě této analýzy, poznatků z odborné literatury a výsledků dotazníkového šetření je provedeno vyhodnocení, které obsahuje konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu propagace cestovního ruchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42191
Datum: 2017-12-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 49972


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kadlčík_2018_dp.pdf 4.751Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kadlčík_2018_op.docx 21.81Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kadlčík_2018_vp.docx 23.35Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet